In begrijpelijke taal slaat Tekstdirekt de brug van een formele taal naar de begrijpende lezer.
Grote organisaties zijn doorgaans uitmuntend in het produceren van teksten: formele teksten, ambtelijke teksten, juridische teksten.
De lezers van deze teksten zijn doorgaans niet uitmuntend in het snel begrijpen van de tekst. Tekstdirekt biedt de oplossing: laat uw tekst deformaliseren!
Door de tekst om te zetten naar begrijpelijke taal, blijft de strekking behouden en wordt de tekst begrepen door de lezer. Dat is wat men noemt een 'win-win' situatie: de lezer raakt niet geïrriteerd en uw organisatie wordt niet overspoeld door onnodige vragen. Zowel de Communicatie met burgers als de Communicatie met zorgontvangers wordt dan een feest van herkenning!
Wilt u de proef op de som nemen? Stuur uw tekst naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.


